torsdag 24. mars 2011

Tingstuo - litt forsømt i det siste......


....... men jeg fant mye rart da jeg stakk innom for å få inspirasjon, sjøl om jeg var iført rød varmedress! Kanskje nettopp på grunn av vær og dermed antrekk, får dette bildet av godt gammeldags turutstyr åpne innlegget - mange fine gamle lukningsmekanismer av "streng" her om du ser godt etter, og et lite innslag av perlepynta pannebånd som passa så godt:)


Men så får det være nok med snørelaterte greier -
jeg lette etter vårtegn -
og jeg fant


gammelt rosa glassfat med perlekant - i godt selskap


typiske gamle "kjøkkenfarger" på grytekluten, og liten dessertskål med gul rose


krus med vårblomst og annet grønt -


- og til slutt får denne stakkaren i bur (les lampeskjerm) være med, sjøl om han ble litt diffus, for å antyde en kommende påske langt der framme - solid treegg ved siden, altså ingen får svaret på om høna eller egget kom først av meg;)))
I morgen skal jeg på loppemarked - gjett om jeg gleder meg:))))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar