tirsdag 8. mars 2011

Gult og blått kan være så mangt........


Denne vakre gamle koppen i tynt porselen er arvet - nydelig gulfarge,
den får stå framme....


.....kakeboksen i lys turkis med kremgul dekor fant jeg på en bruktlåve - disse to kler hverandre :))


Disse blå/kvite porselensdelene hører ikke sammen - men de kler også hverandre


mugge i grå keramikk - med gult og blått mønster - nydelige farger


gult, blått og grått


- ei litt kjedelig dongeriveske fant jeg på å pynte litt med BLÅ heklelapp og GUL stjerne - ble fin den :))

Fin uke til dere der ute - jeg legger igjen pc og hverdag og tar meg en tur resten av uka - vi ses!!!

2 kommentarer:

  1. Jeg likte de koppene med blått i. Men den gamle porselenskoppen var bare helt nydelig.
    Du som er så flink. Hva med å lage halsbånd til hund, med navnet innsydd??
    Tar du utfordringen så legger jeg inn en bestilling med det samme jeg:-)?
    Hun heter Lucy, og vi har dilla på kongeblå og glitter:)))
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei Anne - takk så mye for tilliten ang. hva du tror jeg kan få til;)Halsbånd til hund var en helt ny idè, den må jeg nok tenke litt på før jeg gir noe bindende svar!!! Kongeblå var nå så, men glitter på hundehalsbåndet - ja du Anne du Anne - vi får snakkes om det der tenker jeg:) Fin ukestart til deg - klem fra Synøve

    SvarSlett