mandag 28. mars 2011

Redesignmodus - i sirkelens tegn:)


Uretusjert bilde av arbeidsbordet mitt før take-off :))
Jeg har som hoved-idè at mest mulig av det jeg lager skal ha en fortid - det betyr at mye av det jeg har samla ligger og venter på at den rette matchen skal dukke opp....., ikke bare å gå i butikken her nei!


Dette skjørtet ble ferdig i dag - av et skjørt og restene av en retroduk og litt kroklisser (nye!!)
Dette skal jeg møte våren med sjøl tror jeg.....


Skjorte med nye knapper som er store nok for knapphulla og dermed gjør at skjorta kan brukes igjen -
i tillegg til at de nye knappene med sprek farge gir plagget et løft!


De gamle knappene var morsomme fordi ingen var like, men de var for små----


Denne fikk også et løft da jeg først var igang med knapper - gammel strikka jumper med korte ermer og krage og kvite plastknapper, men den ble litt blass..... røde tidstypiske knapper gjorde susen - (jumper kjøpt hos Gunda på Containergirl)

I morgen skal jeg på første samling på ei videreutdanning jeg skal ta - retningen er Stjørdal, og jeg vet et par steder jeg har tenkt meg innom mens jeg er der - og det har ingenting med utdanning å gjøre:)))))
Skulle bare ønske at fler gjenbruksbutikker holdt åpent på kveld - hjertesukk......

1 kommentar: