lørdag 5. mars 2011

Nye bruktfunn - ny inspirasjon :))


Har for tiden et vaktsomt øye på fugler - på godt og vondt, se tidligere innlegg ang. reirbygging i hagen!!!!
Men; det meste har minst to sider - fugler er jo så vakre!  Har man først fokus på noe - i dette tilfellet fugler - så ser man dem i grunnen over alt, enten i farta eller frosset i et øyeblikk og foreviget som her på denne vasen.....


.....laget i Portugal og funnet på en bruktbutikk i midt-Norge - her sammen med en nydelig liten stetteskål i pressglass, de går neppe av moten, kan brukes til det meste!


Men ikke nok med det! Jeg fant LIN, noe trolig hjemmevevd, og med de vakreste håndbroderte monogram !!!!


Hadde håpet på sol i dag så disse lekkerhetene kunne få henge i sol og vind, men det får bli senere, litt mer type snøfokk ute akkurat nå enn sol da sjø :)) men den kommer - det vet vi! GOD HELG til alle dere som kikker innom - husk jeg blir veldig glad om du legger igjen et livstegn:)

De fleste skattene jeg viser fram her på bloggen selger jeg i TINGSTUO utover våren, åpent bl.a. skjærtorsdag - følg med, følg med!

1 kommentar:

  1. Hei.
    Såå heldig du er. Funnet det kuppet:-) Takk for kommentarer. Jeg vet ikke hvem som har laga disse skrivepultene, men det høres ut som om møblesnekkeren reiste rundt i bygda vår. Jeg kan høre med min tante, om hun kan vite noe.
    Og.
    Det er bare å stikke innom. Alltid Hyggelig det!
    :-)

    SvarSlett