lørdag 26. mars 2011

Loppemarked - stoor glede:)) - og mye arbeid.......


Artig - passe kaotisk loppemarked med mye rart og noe veldig fint:)


Ting jeg ikke visste jeg var ute etter he he - men en svane er jo en fugl da....


Den med fugleklørne er faktisk i sølv....

- retrolamper og fin strikk


- dette er bare LITT av det jeg sto og vaska til langt ut på kvelden i går.....Dette og mye mer havner i Tingstuo - i april starter sesongen der for alvor:)))


Røft og vakkert - eller?

Nå må jeg kaste meg rundt - skal passe kunstutstilling og holde kafè i hobby nr.2 og 3 eller noe sånt:) Håper det kommer folk i snøkavet!!
GOD LØRDAG!

2 kommentarer:

  1. Det var en miniatyrstol joooo, lurte meg der et øyeblikk! (eller har du fått inn slike kjempecoctail-glass man kan bruke til badekar?) Var hjemme under fullmånehelga, men rakk ikke innom, så nå gleder jeg meg til påske!

    SvarSlett
  2. Bading i coctailglass hadde vært noe :)Takk for kommentar - blir glad for hver en jeg får....
    Ja det blir fint med påske og litt flere folk her, og forhåpentligvis vår!!Klem fra tanta

    SvarSlett