lørdag 8. januar 2011

Tingstuo i dag 8. januar

I meste laget kaotisk nå etter "julehandelen", men jeg fant da noen rolige små idyller som lot seg fotografere:)

Disse laget jeg til jul, dvs. linposene og hjertene, men de er ikke mer julete enn at de kan fungere som f.eks.gaver hele året vel?

En ekte retroslipover - og en nyere lue som har fått en elgknapp i stedet for en vanlig rund....

Ellers rydder jeg og lager 1-kronersbord og 5-kronersbord; hele januar kan du gjøre funn på ting du ikke ante at du trengte:) Så til dere som bor i nærheten - jeg er for det meste "heimomkring" i Januar, bare ring om du har lyst til å komme innom:) 

3 kommentarer:

  1. Hei.
    Og takk for hyggelig ettermiddag hjemme hos deg. Jeg glede meg til å se hva du har fått inn butikken din, og ikke minst å se på tilbudsbordene dine:-)
    Klem.

    SvarSlett
  2. Hei igjen - så fint at du kunne komme og veilede en stakkars bloggefersking! Tusen takk for tingene du hadde med - ser deg snart :)

    SvarSlett
  3. Hei og velkommen som blogger.
    Det er ikke SÅ lenge jeg var fersk blogger selv , men en lærer etterhvert. Ellers er det alltid noen å spør ;)
    Jeg liker det jeg ser og gleder meg til fortsettelsen så jeg legger meg til som følger.
    Velkommen innom til meg også.
    Mvh Ingunn :)

    SvarSlett