tirsdag 18. januar 2011

Hyttedrømmer


Det ble hyttepute av votten! Etter mye tenking og ombestemminger ble det sånn. Kan ikke tenke for lenge heller, da kan idèene koke bort i kålen. Jeg er vel trolig over gjennomsnittet glad i små hytter - disponerer faktisk ikke mindre enn fire! "Godt nok" i nærheten av Røros har vi kjøpt og eier både hus og grund. Ei bu på Todalssetra eier vi, men ikke tomta. Ei fjellhytte som mannen min har vært med på å sette opp på fjellet og som hører til hans barndomshjem og eies av hans bror, den har vi bruksrett til. Siste hytteprosjekt er i Bangdalen i Nord-Trøndelag, der eier vi hverken det ene eller det andre, men leier et lite eldhus av søster Grethe mot å sette det i stand. Utrolig mye arbeid - men enda mer kos!


Som dere skjønner trengs det endel puter og annet inventar. Alle hyttene har forskjellig særpreg, men akkurat denne puta er jeg faktisk i tvil om hvor jeg skal plassere. Nå har jeg da altså kommet i hytteputemodus også, så flere puter er på gang. Egentlig et luksusproblem det med plasseringa - blir helt sikkert ei råd!


Detalj fra baksida

2 kommentarer:

  1. Puta er knalltøff! Veldig, veldig bra idè! :o)

    SvarSlett
  2. Den var jammen kreativ. Og så fin, da! Gunn SD

    SvarSlett