fredag 23. mars 2012

JIPPIDAG:)))


Som noen av dere har fått med dere 
så baska jeg meg gjennom en eksamen 
for noen uker siden
litt mot alle odds....
Har aldri vært så rimelig sikker på 
at jeg kom til å stryke som etter den seansen der....
Men vet dere hva - jeg fikk bestått:))
Kjempeseier - utbrendte folk 
kan ta eksamen
JIPPI:)


Som om ikke det var nok;
det blåser ikke i dag!!!


 trivelig besøk i Tingstuo i går
av ei god gammel venninne
vi fyrte i ovnen, skravla
og spiste boller
litt handel ble det også:)))


- nyter alle mønster og fargekombinasjoner
til og med noe så trivielt 
som en samling tefat 
kan være utrolig vakkert 
om man har blikk for det.....

- og i dag males siste del av golvet 
på kjøkkenbakrommet mitt...

Over helga kan "sesongen" bare starte:)))
JIPPI:)



9 kommentarer:

  1. Gratulerer!!! Jeg visste det gikk bra, så nå kan du nyte våren til gagns;)
    Her har nesten snøen forsvunnet, ligger bare flekkvis på plena, deilig å se.
    Nyt helga og ha jippidager hele helga og uka med:O)
    Klemmings;)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye!!! Gleder meg til å komme og besøke Tingstuo di, Du har såååå mye fint og di bildene du tar frister mere enn du aner!! ;)
    Nyyyt helgen din! :)
    Mvh Ann Kristin / Halsanaustan

    SvarSlett
  3. Gratulerer til deg:)
    Koser meg veldig på bloggen din,
    med de flotte tingene og bildene dine.
    God helg!

    SvarSlett
  4. GRATULERER!!!!
    Her har det også vært normalt vær i dag til en forandring :)
    Hærlig :)
    Klæm

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye, skjønte det ville gå bra! Håper du feirer deg sjøl i helga! Og selvsagt heier jeg på Tingstuo:-)

    SvarSlett
  6. hipp hurra for en dag uten vind, og med bestått eksamen!!
    du er bra flink!!

    SvarSlett
  7. So flott!! Gratulera!!..flinke deg;) ...og godt med ein dag utan vind..Her har det faktisk vore strålande SOL..hugsar ikkje sist..Heilt herleg!! Håpar du kan nyte resten av helga:)) Klem

    SvarSlett
  8. Jeg stiller meg i rekken av gratulanter :-)
    Nå må du BARE kose deg i helga!

    .....og regnvær er et fantastisk vær å gå tur i!

    SvarSlett
  9. Gratulerer med bestått eksamen! Det er fantastisk med dager uten vind innimellom, her på Smøla er vi heller ikke bortskjemte med det. :)

    SvarSlett