onsdag 7. mars 2012

Bylivets gleder.....:)


- tannlegen vel overstått
og utskeielse 
helt uten kalorisperrer står for tur....


fairytale cupcakes
- en overmåte søt og feminin kafè
langt unna de mer nøytrale kafèene 
som gubben kanskje foretrekker....
han følte seg nok ikke helt vel her
 andelen menn var ikke påtrengende høy... 
- men snill som han er
fotograferte han den lykkelige cupcakenyteren
 og interiøret på oppfordring...:))
og maten var nydelig
 og betjeninga helt topp:)

Laaang dag i Trondheim i går
hjemme halv ti, sliten og full av inntrykk...
litt bruktbutikker fikk jeg også med meg...:)
tre kafèbesøk - to av dem med yngstesønn - TRIVELIG:)
SOL i gatene - vår i byen:)
fine bydagen:))

Så var det landlivet igjen da.......:)




5 kommentarer:

  1. Så godt at alt gikk bra, og så flott at det ble kaffe og cupcakes på Fairytale :-) Mannen i huset her har skjønt at ekte mannfolk følger kona dit hun vil....hils gubben fra meg å si at han så absolutt ser ut til å høre med i klubben Ekte Mannfolk.

    Her i Trondheim laver snøen ned i dag. Jeg sliter med en slags influensa. Måtte en tur nedom jobb for å "ordne" litt, men nå er jeg hjemme igjen i godsofaen med Mac-en min, en kopp te og en stabel bøker.

    SvarSlett
  2. Du har sikkert vært på kafe i byen oftere enn meg:O))
    Kaldt her, så godt for deg du var her i går.
    Ha en god ferd mot helg, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  3. Åå, Trondheim.. Blir varm bare ved tanken. Flyttet hjem til Halsa for to år siden, etter ni år i Trondheim. Det er den beste byen. :)

    SvarSlett
  4. Liker også Fairytail! Fin stemning der, og gode cupcakes:)

    SvarSlett
  5. det er så kjekt med en bytur i blandt..for da er det SÅ godt å komme hjem igjen etterpå :)

    SvarSlett