torsdag 10. februar 2011

I dag ser alt mye lysere ut......


Samme utsikt som i forrige innlegg - men betraktelig bedre sikt og lyseblå himmel :)


Vera Bykatt som var forsvunnet i forrige innlegg dukka sjølsagt opp, slik katter som regel gjør.....


Første tingstuo - et lite hus på tunet som hadde blitt brukt til høner og sykler og saker og rot - våren for snart fire år sida ble den skura og panelt og malt, og fungerte som sjarmerende brukbutikk noen sesonger.


Påska i fjor flytta jeg alle tinga (puh) hit (hadde ikke gått uten gode hjelpere da jeg sjøl gikk på stas etter et aldri så lite ryggbrudd!!) Dette er den gamle skolestua i bygda - de to vinduene til høyre i første etg. var opprinnelig stua i lærerboligen - nå har jeg leid plass til alt krimskramset mitt der -


Blått skilt og blå himmel........


Da jeg først var i gang ble det tre par votter - nå skal jeg finne på noe annet :)
Men; liker å lage nyttige, brukbare ting - kjenner linken til formødrene mine når jeg lager sånt........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar