mandag 16. november 2015

"Naturlig" pynt....:)



Denne blåsa
står plutselig og lyser 
i alt det grå


likner til forveksling
de ekte nypene


Nyper er kjent 
for sine c-vitaminer
- denne store ble faktisk 
en vitamininnsprøyting den også
der den sto midt i synsfeltet 
mens jeg hadde regnbygene i hælene...


om det ikke var for den store 
ville jeg kanskje ikke fått øye på 
de små og ekte heller...hmmm
må nok skjerpe blikket 
i disse mørketider....

Takk for trivelige kommentarer
under her
- slikt blir man 
glad av:)

1 kommentar:

  1. Jeg elsker bare den røde farge. Den skiller seg ut, og samtidig gir fra seg energi. Jeg tror jeg har likt rødt hele livet.
    Og i disse dager bruker jeg rødt på en eller annen måte.
    Her har det også regnet i dag. Da blir alt så mørkt, og man trenger litt farge i tilværelsen :)
    Klem

    SvarSlett