torsdag 31. januar 2013

Det gode liv....


Når man leker seg med kamera
kan man få noen assosiasjoner...
Hvordan kan livet være på sitt beste?
Som her kanskje;
fri til å gjøre hva man vil
i blomstrende omgivelser?


Men så blir det litt sånn av og til...


Da gjelder det å tenke de riktige tankene;
hva kan jeg gjøre nå?
trenger jeg hjelp?
hva kan jeg bruke dette til?
osv....


Av og til kan livet i boksen være nyttig time out
sjansen til å tenke nytt og hente seg inn
- bli kjent med seg sjøl
og bli litt klokere...

Sånn kan man bruke en liten fotoshoot
av to "nye" gamle ting som er på veg ut i Tingstuo
- for meg er hobbyen min både materiell 
og meningsfull...
MITT EGET GODE LIV :)
som jeg ønsker å dele med andre:)

Klem og igjen takk til dere som på forskjellig vis 
deler min glede over gjestevisitten i LevLandlig:)) 
Dere gir meg lyst til å holde på:)

1 kommentar:

  1. Å, dette var kloke ord. Du har mykje djupne i desse orda. Tusen takk for at du deler! Viktig å ta desse "time out", antan det er frivillig, eller ting berre skjer... Godt då å finne desse gode grunnane til menneskeleg vekst og klokskap.

    SvarSlett