lørdag 17. november 2012

Mini-bloggetreff;)


Om jeg sier at jeg sitter på kafèen på Aure kjøpesenter 
et par ganger i året så er det ikke langt unna sannheten....
men i dag var unntakenes dag;
etter kjempehyggelig invitasjon fra denne dama
dro jeg inn til sentrum 
midt på blanke lørdagen
for å skravle 
og drikke kaffe:)))


Tror dere jeg angra????

Vi snakka på ut- og innpust
og var vel innom det meste av tema....:)
 minibloggetreff
har sine fordeler
man får oftere taletid og stadige replikker;) 
tusen tusen takk Tove 
 (som her studerer framgangsmåten på hekla stjerne;)
(du finner henne HER)

Fin lørdagskveld til alle andre flotte bloggedamer der ute:)


2 kommentarer:

  1. Ja, takk for sist Synøve!! Så trivelig og treffes hver gang:))
    Her var jeg sannelig opptatt med både spising og heklebeundring; må prøve meg på en slik;)
    Fyrer her også, og nå får jeg servert laks i folie; blir godt;)
    Ha ei god helg videre, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig da! Var faktisk helt alene på Bestemors hage her om dagen. Det var 45 minutters luksus gitt! Jo da, jeg er her. Som jeg så en annen blogger sa det; jeg er så opptatt med å leve livet utenfor skjermen... med alt som hører med. Følger med på åpningstider. Man vet jo aldri.. :)

    SvarSlett