tirsdag 6. november 2012

Fristelser....:)


I dag 
regner og blåser 
det her på Nordmøre
men i mitt kjøkken durer det i vedovnen 
og det dufter deilig av disse....


- jeg slo til med bakedag
og litt av resultatet ser du her:)



Noen går nok med til 
kos i heimen 
to sønner innom i løpet av uka
da er det greit at mors fryser er full av bakst:)))

Men; kanelsnurrer er også fast følge 
til kaffekoppen i Tingstuo
 nå utover høsten:)
så stikker du innom får du smake:)
Torsdag blir det dagåpent 
mellom 12 og 15....
Bittelitt 
førjulsstemning 
tror jeg også det blir.....:)


4 kommentarer:

  1. De så jo bare utrolig gode ut! Kjenner lukten helt til Rosendal :-)
    Finfin bakedag til deg!

    SvarSlett
  2. Ååå det så skikkelig godt ut!! Så flink du har vært! Det er ingenting som er så herlig som å ha fryseboksen full av hvetebakst :-)

    Ingrid :-)

    SvarSlett
  3. Det ser fristende ut! det er ikke noe som kan konkurrere med hjemmebakst. Det er en stund siden jeg sist bakte kanelsnurrer. I helga ble det imidlertid grovbrød og grove knekkebrød (som snart er borte)

    Jorunn (the Granny)

    SvarSlett
  4. Disse så fantastisk gode ut!! :) Det høres så koselig ut i Tingstuo,der skulle jeg likt å vært en tur!!
    Ha en fortsatt fin kveld! Klem,R.

    SvarSlett