onsdag 7. november 2012

Lærprodukt - laget i familien:)))


Denne veska kan du kjøpe i Tingstuo
- håndlaget :)


- utrolig romslig til å være så nett
- ett rom


Kjenner håndtverkeren godt jeg da
- Johannes er den midterste av mine tre sønner:)


Kortmapper lager han også
har vist dem før i brunt lær
nå også i svart
fine ting:))
Er jeg innhabil sier du?
Hadde det ikke vært fint håndtverk og god kvalitet
hadde jeg ikke tatt på meg å hjelpe med formidling
- mor kan være strengere enn mer objektive dommere 
- tror jeg he he....:)
 Husk åpent i morgen torsdag mellom 12 og 15.....

2 kommentarer:

  1. Kreativ og flink sønn!!..og flott veske!
    Her snør vi ned i dag, og jeg kjenner på meg at vinteren kan bli lang...men sannelig skal jeg holde ut:))
    ha en fin kveld, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Hei Synøve..

    Så koselig her hos deg, og jammen har du mye fint i butikken din også!
    Vesken er knalltøff, skjønner godt du er stolt over å ha en sånn flink håndtverker i familien:-)

    Travel, men hyggelig tid vi går i møte nå. Ønsker deg et godt førjulssalg også. (Den søte engelen har jeg nok ikke laget selv, den koster kr 98,-)

    stor godhelg klem til deg!

    SvarSlett