lørdag 25. august 2012

Setra - skuldersenkende kvilehjem....


Ei fin uke er over
men med vemod over en sommer på hell...


- de fleste feriefolka er borte...


- jeg har lukta litt på arbeidslivet
i form av hospitering på et opptreningssenter


- plukka bær både den ene og den andre typen:)


besøkt folk og opplevd fine ting...
og hatt åpent i Tingstuo med èn kunde...


Kjenner meg sliten
skulle kvilt
senka skuldrene
pusta mer med magen.....
Tror jeg må ta meg en setertur i dag også
Ingen steder slår setra når det gjelder å senke skuldrene...:)

Fiiin helg til dere som er innom:)))


2 kommentarer:

  1. Skjønner godt du senker skuldrene med slike aktivitetet og på slikt et sted. Det formelig oser av ro - og av tid.
    Takk for hyggelig kommentar hos meg. Jeg er veldigglad i den stolen. Vi fant den på loftet, og den manglet et ben og setet. Min fingernemme far dreide et nytt ben og et gammelt, hjemmevevd håndkle ble setetrekk. Jeg tenker den er dansk eller svensk og fra tidlig1800-tall. I slekta til mannen min er det en dansk embetsmann som ble "forvist" fra Kjøbenhavn til Seljord omtrent på den tiden, og jeg har bestemt for at stolen var på hans flyttelass *S*S* Man kan jo skape seg noen historier ....
    Kos deg videre med lave skuldre -klem fra Liv

    SvarSlett
  2. Jeg er på hytta og senker skuldrene der, og været er jo toppers også;)
    Tror den setra er blant de mest idylliske steder i verden, så kos dæ masse!! ..spennende med hospiteringa, lykke til!
    Ha ei flott helg videre, klem;)

    SvarSlett