søndag 12. august 2012

DRØMMEHAGEN.....


I dag flommer sola over bygda mi
frokost ute på platten
og god anledning 
til å se seg rundt i hagen...
Bare så det helt er klart;
disse bildene er ikke fra 
min egen hage
- om du skulle finne på å tro det;)


Bildene er fra en vakker Vertshus-hage 
i Dala-Floda 
i Dalarna 
Sverige


Vi bodde der i tre døgn i sommer


- og kunne bare nyte....


Skulle ønske jeg kunne sett noe lignende 
når jeg ser meg omkring 
i min egen hage...
Ikke helt der hos meg 
for å si det sånn....

Dette med å skape rom
utnytte de mulighetene man har
ikke se seg blind på alt andre får til....

....å hente inspirasjon og idèer fra slike perler
i stedet for å tenke at slikt får jeg aldri til....

livskunst:)

2 kommentarer:

  1. Så enig med deg, jeg koser meg når jeg ser ryddige bed og koselige hager hos andre, og tenker at nå skal jeg skjerpe meg litt her og der;))...ihvertfall inspirerer det;)
    Sola skinner, juhuu!!

    SvarSlett
  2. Flotte bilder fra noe som ser ut som en fantastisk hage. Er det ikke godt med sånne steder hvor vi kan finne både inspirasjon og livsglede :-)

    SvarSlett