tirsdag 14. august 2012

Inspirasjonens velsignelser.....:)


Som noen av dere har skjønt;
jeg bor veldig på landet!
"Ut-av-bygda-opplevelser"
er derfor helt 
nødvendig...
I går var jeg i Kristiansund
med ei venninne:)))


- litt handling
av nødvendigheter;)
(Ørepynten var gave fra min venninne
takk kjære du:)


- det viktigste med slike jenteturer
er å dele opplevelser
inspirasjon
få idèer
sammen med noen...


Det går an å leve godt på landet
hele året
- men da må man ut og hente impulser
- her lampa OSLO...


Sannelig ble det med et lite 
opp-pussingsprosjekt hjem også gitt...
fra MIOS SKATTEKISTE.
Denne skal på hytta
savnet av fotskammel har vært stort
nå er det bare å stæsje denne litt
  - blå nylonpels 
er ikke helt min greie...;)
Resultatet skal offentliggjøres;)))

Tingstuo er tilgjengelig hele uka
(er hjemme)
bare ta kontakt:)

3 kommentarer:

  1. Jeg har sendt deg en mail. :) En fin kveld til deg!

    SvarSlett
  2. Hei og tusen takk for hjelpa med Lucy i dag. Var ikke hjemme før fem på ettermiddagen, og da hadde det blitt lenge å være inne for henne om ikke du hadde tredd til som reddende naboengel:-)Når det gjelder by/bygd så ser jeg på det at alle kjenner alle som en stor fordel. Er en i beit så går det alltids an å be naboen om hjelp. Har ikke bodd i by selv, men aner meg at terskelen for å spørre om hjelp er høyere der enn her???
    Synes at vi som bor på landet stiller mer opp for hverandre og støtter opp om det er noe.
    Hyggelig var det når jeg kom inn i gangen og der lå det to flotte bilder med rød ramme.
    Stikker innom med penger jeg:-)

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  3. Heisann:)
    Det gjør så utrolig godt med "påfyll" innimellom, det er helt sikkert.
    Later til at du har hatt det flott i Kristiansund,med shopping og inspirasjon:)
    Flotte ting du har med deg hjem:)

    Ønsker deg en flott onsdag, og en fortsatt fin uke:)
    Klem Marianne

    SvarSlett