mandag 25. juni 2012

Velkommen til Tingstuo:)


Nyere mugge 
mot en gammel brodert brikke
frodig blomstrete mugge bak.....
nå på sommeren er det morsomt 
å blande og sette sammen likt og ulikt
du har helt sikkert noe fra før
kanskje har Tingstuo 
det lille ekstra som gjør susen?

To dagers rydding og vasking har i alle fall 
gjort susen i den lille butikken min
nå er det trivelig frodig 
- for to dager siden var det kaotisk frodig.....
Stor forskjell:)

ÅPENT ONSDAG OG TORSDAG
14 - 18
Sjer dæ:)

3 kommentarer:

  1. Så fine bilder hos deg :)
    Etter ei flott sommerhelg har det i dag vært litt grått og trist igjen, men det kommer seg nok ;)
    Skulle gjerne tatt meg en tur til deg, men holder på å rydde og fikse i Saniteten til årets sesong med loppe- og vaffel/kaffesalg der :)
    Kos dæ!!
    Klæm

    SvarSlett
  2. God kveld i Tingstuo! :) Røros ja. Der har jeg ikke vært siden jeg ble voksen - er på tide! Når MiniGlede blir større, akter jeg å ta meg en tur, enten kjærestetur eller familietur. Røros har jeg trua på, rett og slett. Å, som jeg gjerne skulle tatt meg en tur. Som du kanskje leste på bloggen, har jeg fått litt bekkentrøbbel, så jeg har "sykmeldt" meg selv denne uka. Nok farting har det nok vært i det siste, og Herr Glede starter ferien til helga, så da reiser vi faktisk til Bergen. Håper virkelig det blir rom for en tur etter det. Var i en lokal bruktbutikk i går, og da nevnte jeg til en annen blogger at det hadde vært gøy å ta seg en tur flere sammen. Vi blogges så lenge.

    SvarSlett
  3. Oi, så mye spennende du har vist fram de siste dagene. Og så jeg som rett og slett ikke har peiling på når neste tur til Tingstuo blir............uansett blir det etter våre tre uker i California.....

    SvarSlett