søndag 3. juni 2012

60-70-tallsvibber:)))


Med stadige ambisjoner om å sy/redesigne 
er jeg alltid på utkikk etter plagg 
med fine stoffer uansett fasong 
når jeg surrer rundt 
på markeder o.l.


Denne gangen fant jeg masse fint
med den lille ekstra følelsen 
av at dette var litt over 
gjennomsnittet....


Vasket 
et døgn ute på snora 
strøket og stelt 
ber disse skjørta 
om å få bli brukt 
som de er....


Her er alt intakt 
alle detaljer på plass...


- ingen behov for å redesigne
 noe som bare er veldig bra nok:)

Disse blir å finne i Tingstuo
min midje har ikke helt de samme målene 
som den hadde på 70-tallet he he...:)

3 kommentarer:

  1. Så mange kjekke innlegg siden sist. Lykke til med eksamen, om du ikke er ferdig. :)

    SvarSlett
  2. jeg likte det med de røde blomstene..selvfølgelig;)..men min midje er heller ikke 70-talls:))
    Nå tror jeg sommeren kommer;)
    Klem fra mæ;)

    SvarSlett
  3. Morro! Det kommer mer
    70-talls vibber til deg snart :)

    SvarSlett