fredag 29. juni 2012

Hageliv.....


Tingstuo 
tar mye av tida mi 
i perioder
litt for mye......kanskje
 i forhold til andre viktige oppgaver?


I dag er det ingen bønner
hagejobbing står definitivt for tur!!!
Noe gror heldigvis som det skal
uten innblanding fra meg....


....andre vekster krever litt mer innsats
det er så trivelig med urter
de belønner innsatsen min
mange ganger
både med 
utseende
duft
smak


- enkel styrkedrikk må til.... 

...og over det hele;
lyden av gressklipperen
det er gubbens domène:)
Tradisjonelt sier du?
ja - og ka så;)

1 kommentar:

  1. Jeg synes tradisjoner er fine jeg.
    Til å holde på...

    Vi får hage for første gang nå i en alder av 40. Lurer på hvordan vi klarer oss. Har aldri vært noe spesielt opptatt av planter og blomster jeg. Kunne tenke meg å ha krydder, lavendel, rabarbra og rododendro (minner meg om mormor). Vi får se. Kanskje vi klarer å mekke noe, kanskje ikke ;)

    Kjenner at jeg ønsker meg mi ega lita Tingstuo.
    Kanskje med tider og stunder...

    Finaste hælga te dæ Synøve :)
    Siw

    SvarSlett