onsdag 28. september 2011

Melding fra hjorteparken......


Her i bygda er det en enorm hjortestamme utafor vinduene......
Er ikke så glad i det som skjer akkurat nå, det smeller både her og der,
og skjer det på natta (jo da) eller for nærme husene er det ikke morsomt å bo på landet tenk!!!


 ....denne er av plast og får derfor være inne i varmen:) 


Denne karen derimot er ikke ofte å se her omkring
- her er han trygt plassert på ei keramisk flis:)

I morgen tidlig drar jeg til Røros og litteraturfest!
GLEDER MEG:)
Ønsker alle ei strålende helg:) (litt tidlig men...:)

2 kommentarer:

  1. Gooood tur til Røros :))
    Skulle egentlig innom deg i dag hadde jeg planlagt, men så fikk jeg besøk og da kræsjet de planene..... :( Får prøve å ta turen en annen gang ;)
    God helg :)
    Klæm

    SvarSlett
  2. kortene kom i posten i dag! tusen takk, jeg er kjempe fornøyd! hvordan har du fått laget det ene kortet? håper pengene er kommet frem til deg!

    SvarSlett