fredag 2. september 2011

Gylden høstlig stemning.....


Bitte små nydelige kinaskåler i fin eske


hund
karaffel og "kakesmykkeskrin"


sensommer og høstlig


gyldent glass og gulldekor
på rundt teakbrett


nydelig liten skål i lusterglasur
på gammelt tefat
med gyldne blomster


vakker/rar skål med gullkant
og nydelig blekrosa vase med dekor i svart og dyp orange.....

Så utrolig mye vakkert som er skapt av kreative mennesker! 
Alt dette sto igjen i Tingstuo da jeg gikk i dag
7 flotte damer innom i dag også 
og èn mann!!!

I morgen skal jeg ha kafèen i Gammelkommunehuset
ny kafèutstilling med Kari Ingebjørg Todal
Velkommen dit om du er i nærheten 
av Aure:)


2 kommentarer:

  1. Det ser ut som du har knallmye fint hos deg nå :)) Du skal ikke tilfeldigvis ha åpent på torsdag neste uke??? ;)
    Kos deg på Aure i dag :)
    Klæm

    SvarSlett
  2. Det var veldig koselig å se alt det fine du har :)
    Jeg kommer nok innom en annen gang også når jeg er på besøk hos Anne - da med større bil ;)) Hi hi

    Ha en fin høstdag :)

    Hilsen Kari

    PS. La meg til som følger jeg..

    SvarSlett