lørdag 22. september 2012

FANTASTISK:))))


Kjempedag i Gammelkommunehuset i dag:)))
Veldig godt besøkt loppemarked og kafè...
- her vises det fram kniver fra Geilo knivfabrikk
og i vinduskarmen ligger herlig hjemmestrikka genser som i sin tid ble strikka i Oslo
- nå skal den tilbake dit....
sånn kan det gå:)


- prøvde å ha litt fokus på strikka plagg
lyktes ikke helt
men fikk inn noen 
herlige eksemplar
som alle ble solgt
- denne kofta ble med meg hjem:)


- folk hadde det fint tror jeg...
NÅ er det sofakroken som gjelder her i heimen:)

Takk til alle som bidro
vi solgte også 5 bilder fra kafùtstillinga - Supert:)))

Var det noen som snakka om å bytte hobby....eller?

3 kommentarer:

  1. Det så ut til å være skikkelig koselig! Eia var vi der ;)
    Ha en fin lørdagskveld :)
    KLÆM

    SvarSlett
  2. Kan tenke meg det var trivelig...dumt jeg ikke var der..men jeg har fått ryddet mer i potter og div her ute/hjemme, og sola skinner, så jeg skal ikke klage:)
    Nyt helga videre, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  3. Åjada....."folk" hadde det veldig fint :-)
    Og hytta har nå fått en duk og en brikke mens heimen her hjemme har fått diverse nygamle glass.

    For en fantastisk dag i dag. Vi nøt hvert minutt :-)

    SvarSlett