torsdag 21. januar 2016

Snø og strikk og lange dager...


Så har snøen kommet
bildet er tatt fra uthuset 
der jeg stadig henter ved
- gamle hus trenger mye ved...


Dagene er lange
- skulle gjerne hatt en 50% jobb...
Strikking redder stumpene av sjøltillit;)


Disse to rørene i hagen 
er grill-plassen vår...
De ser ut som et koselig gammelt ektepar
- til og med hårtoppen hennes er på plass:)


Min bleke venn her får stadig nye luer
- denne har fletting fram og bak
og rødrevdusk fra en gammel krage... 


Joda - fint er det med snø...


...men jeg befinner meg i en boble
der det er lettere å komme igang med 
et nytt strikkeskjørt 
enn å ta på seg skiene 
og nyte vinteren...
Sånn er det med den saken!

Takk til dere for trivelige og oppmuntrende kommentarer:)


7 kommentarer:

  1. Tror jeg må ta med meg strikkinga og komme en dag!
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  2. Fine luer! Jeg likte veldig godt den første. Det er rikelig med snø mange steder nå, og det er koselig å nyte innelivet.Med meg er det snømåking som er uteaktiviteten for tiden.

    SvarSlett
  3. Hei
    Så nydelig orangefarge det er på skjørtet du strikker på. Ja, jeg kjenner meg igjen, for nye ting blir hele tiden påbegynt hos meg også. Og jeg som ligsom skulle hekle ferdig dette teppet mitt.
    Fine luer du også har strikket. Det trenger man alltids da......
    Og lykke til med ferdigstillingen av sønnens flotte genser. Litt strikking på den hver dag = ferdig!
    Klem

    SvarSlett
  4. Åååååå, eg kjenner meg so godt igjen i denne betraktninga... Takk for at du er så raus med tankar, gode du <3 strikkeklem

    SvarSlett
  5. Åååååå, eg kjenner meg so godt igjen i denne betraktninga... Takk for at du er så raus med tankar, gode du <3 strikkeklem

    SvarSlett
  6. Åååååå, eg kjenner meg so godt igjen i denne betraktninga... Takk for at du er så raus med tankar, gode du <3 strikkeklem

    SvarSlett
  7. Hvis du hadde økonomiske problemer, er det på tide at du smiler. Du trenger bare å kontakte Mr. Benjamin med beløpet du ønsker å låne og betalingsperioden som passer deg, og du vil ha lånet ditt på mindre enn 48 timer. Jeg tjente nettopp for sjette gang på et lån på 700 tusen dollar i en periode på 180 måneder med mulighet for å betale før utløpsdatoen. Ta kontakt med ham så ser du at han er en veldig ærlig mann med et godt hjerte. Hans e-postadresse er lfdsloans@lemeridianfds.com og hans WhatApp-telefonnummer er + 1-989-394-3740

    SvarSlett