mandag 4. januar 2016

Intensivstrikk....!


Nei da 
- jeg har ikke begynt å strikke 
til nyfødte 
eller noe sånt
jeg skal bare få ferdig denne genseren 
som sønnen min fikk på bursdagen sin nå i romjula
og det er en stund siden 
han var nyfødt for å si det sånn
så det er ikke gjort over natta å strikke til ham;)))


Dette er en variant av TIFF-genseren - altså en 
"Tromsø internasjonale filmfestival-genser"
Den nevnte festivalen starter om to små uker
og da skal denne genseren 
forlengst være framme i Tromsø
- skjønner?


Julegavestrikkinga før jul 
gjorde at genseren havna i venteboksen
- men nå er det ikke mange maskene igjen å strikke her
så i kveld skal den være klar 
for siste og avgjørende runde
nemlig monteringa!



Så derfor sitter jeg inne og strikker i finværet
og nyter de siste juleblomstene 
og litt annet småtteri som ligger rundt omkring 
i skåler og sånt....
Neste intensivprosjekt 
må nok handle om å ta beina på nakken 
og komme seg utendørs he he....

Tusen takk 
for gode og konstruktive tilbakemeldinger 
på forrige innlegg 
- både her på bloggen og på sms...
Setter veldig pris på alle jeg har truffet 
i bloggverdenen
og ikke minst på dere som har blitt fine bekjentskap 
i den virkelige verden også:) 
Joda - jeg henger nok med her inne enda ei stund...

4 kommentarer:

  1. For en flott genser! Jeg ser at det er mange masker her, ja. Strikket med kjærlighet;) Det er godt å fullføre prosjekter, og det er godt å komme seg ut. Det er ikke alltid så enkelt å rekke begge deler samtidig, men når man gjør en ting nå og en ting da, så blir det begge deler;)
    Koselige og gode innlegg du har, så jeg håper fortsatt at du blir her.

    SvarSlett
  2. Det var en kjempefin genser.. herlige farger. Jeg ser nok her også, at det går fortere å strikke til lille nurket, enn til junior i str xl.. Men jeg synes det er så artig at de vil ha "mors hjemmestrikkede", at det gjør jeg gjerne.. Du er snart ferdig, og nå er det så kaldt at du kan sitte inne med god samvittighet..

    SvarSlett
  3. Godt nytt år til deg og dine.
    Vakker genser du strikker... eller du har ferdig strikket :-))) så super hyggelig, hvis arbeidet er ferdig... gratulerer. Kjempeflott var genseren.
    Ønsker riktig god festen med filmfestival i nord.
    Gleder meg å se igjen her.
    Hilsen sender deg Viola.

    SvarSlett
  4. Den genseren ser superfin ut! Håper han blir fornøyd, det bør han være!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett