fredag 9. august 2013

Flatanger - litt mitt....


Så ble det tur til Flatanger denne sommeren også
- mange ting som drar meg dit:)
I år var jeg spent på om jeg kom til å treffe Tove  
- i den nydelige sommerbutikken 
hun driver sammen med andre kreative damer  
på Lauvsnes:)
Tenk hun var der akkurat denne dagen
kjempemorsomt å møte folk man "kjenner" gjennom blogging:)


I denne "gata" ble faren min født 
for ganske lenge siden 
- her går oldebarnet hans over 80 år senere...


Fantastisk vær
- og overskuddsfenomen som denne lille kunstige øya
drar ikke akkurat ned gleden ved å farte rundt i et distrikt 
som jeg opplever som "litt mitt"....;)


Her vokste min far opp
- og her hadde jeg fine barndomsopplevelser
 Var det ikke nesten alltid sol den gangen også tro?

Takk for denne gangen
- jeg kommer igjen:)



1 kommentar:

  1. Takk for sist;) Det var kjempe moro å treffe deg. Føltes ut som det var en venn som var innom, rare saker dette med blogging og pc, men så artig å se mennesket bak bloggen. Nå har vi lørdagsåpent på butikken ut august, så pakker vi sammen. Blir spennende å se om vi får til noe sammen igjen senere. Ønsker deg en flott tur til Røros og god helg, klem.

    SvarSlett