mandag 17. juni 2013

Kreativ modus.....:)


Arbeidsrommet mitt akkurat
- masse prosjekter på gang samtidig
dette er to brettholdere som skal remonteres...


...korsstingsbroderi som venter 
på den riktige kombinasjonen...


en brikke med et lite hull som skal kamufleres
og en hjemmelaga konvolutt...


...bilpute med ugle og fugl
skal den få være som den er 
- eller....?
Mange avgjørelser å ta når man driver med redesign
- skal jeg pimpe eller bevare....?


bluse
kjole
hjemmesydd toalettmappe


Denne blusen skal få nye knapper på ermene
og det svarte prikkete ble et deilig sommerskjørt
laget av en forferdelig topp med masse stoff kjøpt på salg
- nettopp for å lage skjørt av
hurra jeg er i symodus:)))
Måtte det vare:)

1 kommentar:

  1. Å, så herlig......
    Jeg har laget tre glass med ramsløkpesto i ettermiddag, og to store flasker med ramsløkeddik. Nå koser jeg meg med et glass rødvin (eller to), og ritzkjeks med brie og ramsløkpesto. Smaker helt fantastisk.

    SvarSlett