søndag 16. juni 2013

KlipKlap i sommerfarger....:)


Har ønska meg en KlipKlap lenge
i disse fargene
bestilte den tidlig på våren 
- og etter tålmodig venting i flere måneder
(p.g.a at fargen var gått ut) 
var den endelig min...


Denne varianten er tredelt
og kan forvandles til en madrass...
Når den ikke er madrass er den en romslig puff...
Akkurat nå har jeg den 
jobben 
om ryggen slår seg vrang 
kan jeg vips lage noe å kvile på ei lita stund 
- og så er jeg påan igjen...:)
Puta har jeg laga sjøl
av ei halvferdig pute kjøpt på loppis:)
Absolutt en fargeklatt på kontoret:)
Hvordan har du det på jobben?



1 kommentar:

  1. Den var fin, jeg ønsker meg å en sånn! Hvor har du bestilt den? Snart kommer vi med hele flyttelasset vårt (samt en nydelig liten bordercollie valp) til Todalen. Vi gler oss :)
    Melissa

    SvarSlett