lørdag 16. februar 2013

Tingstuo er halvåpen....;)


De beste bruktbutikkene er de som balanserer 
mellom å være oversiktlig og kaotisk....


Det må være mulig å lete og rote litt
- følelsen av å ha gjort et funn 
er jo viktig for mange:)


Tingstuo er nå i ferd med å stå opp 
etter midtvintersdvalen...
Nå er det jo vinterferie her
og jeg vet at noen av dere som følger bloggen 
kanskje er i nærheten....


Jeg rydder og ordner 
- men det er jo et arbeid som aldri tar slutt!
Nå er det verste kaoset blitt litt triveligere kaos.... 
så har du lyst til å stikke innom i løpet av dagen 
er du veldig velkommen:)
Jeg kommer til å være der fra 12 og noen timer utover i dag
ta gjerne kontakt om du ønsker å stikke innom til andre tider....
Alle som dukker opp i dag får plukke med seg noe til kr 50,- bare sånn helt uten videre;)
Kanskje sees vi:)

PS: Møbler som dere ser på bildene mine 
er som oftest ikke til salgs 
har fått noen henvendelser om dem....
De fleste hører til i skolehuset jeg leier
og mye mer møbler er det ikke plass til:)
Hender jeg har noen småmøbler
så det er lov å spørre:)


3 kommentarer:

  1. Å, skulle så gjerne ha budd nærmare... Då hadde eg garantert komt på besøk! Gler meg til å ta turen seinare på våren/ sommaren.
    Veldig triveleg at du er innom bloggen min og legg att ein kommentar ;) tusen takk!
    Ønskjer deg ein fin laurdag vidare!
    Klem frå ANE

    SvarSlett
  2. Enig med Ane! :) Koselige bilder med fine ting!
    Ha en god helg!
    Klem Lisa

    SvarSlett
  3. Үou сan definitely ѕee уour ѕkillѕ in thе artiсle you write.
    The arena hopеs for еven moгe passionate writеrѕ such as уou
    whо aren't afraid to mention how they believe. At all times follow your heart.

    Feel free to visit my webpage - http://Www.toucandate.com

    SvarSlett