fredag 22. februar 2013

Spenning....:)


Dagen i dag er satt av 
til diverse trivselstiltak i Tingstuo
når jeg vet at mange flotte damer 
har tenkt seg til Tingstuo i morgen 
så må jeg jo svinge opp med noe lite til kaffen 
- og rydde litt ved inngangsdøra osv.....


Regn her i dag - og det er bra:)
Nå forsvinner isen både på veiene og rundt Tingstuo:)
I morgen skal sola kikke fram i følge YR:)

Jeg er spent på morgendagen
å holde å med slike hobbyprosjekt
som baller på seg
og lokker folk til denne lille bygda
fyller meg av og til med prestasjonsangst
- enn om folk blir skuffa
- lover jeg for mye osv.
Men; når jeg tenker på 
at noen av dem som har meldt sin ankomst i morgen 
har vært her utallige ganger før
- og kommer igjen og igjen
da må de få noe ut av turen inn Aursundet
ellers hadde de vel holdt seg hjemme....?
Jeg velger å glede meg
- VELKOMMEN -
12 - 15:)

Tusen takk for fine kommentarer
- dere gleder meg veldig med å ta dere tid til å skrive:)
Og ikke minst; velkommen til ny følger:)))


2 kommentarer:

  1. Nydelige boller og flott fat! Jeg skulle GJERNE ha kommet en tur i morgen! Men, hvem vet, kanskje jeg kommer en vakker dag .. du bor jo i nærheten av Kristiansund!? :)
    Det er så koselig med kommentarer fra deg, tusen takk! :)
    De er heldige, de som har deg i nærmiljøet!
    Ha en koselig helg Synøve!
    Klem Lisa

    SvarSlett
  2. Vi er på plass på hytta, etter en kort skitur på hemnekjølen på vei utover. terje har snekret i ettermiddag, jeg har holdt ilden ved like, og hytta har nå 16 varme grader!

    Gleder meg til i morgen :-)

    SvarSlett