fredag 19. oktober 2012

Tingstuo akkurat nå....


Stemningsbilder fra Tingstuo...


selger som dere vet 
i hovedsak brukte ting
- men av og til dropper det inn 
noe helt nytt
som dette søte bambismykket 
i acryl fra Sweets:)


former
teksturer
farger


- de utallige mulighetene og variasjonene 
er noe av det som bergtar meg  
i denne egentlig ganske arbeidskrevende hobbyen 
jeg har skaffet meg:)


å leke 
sette sammen
se ting litt på skrå...
finfin hobby med mye flytopplevelse:)


Som den storforbrukeren 
av inspirasjonsblader jeg er 
selger jeg unna noen for kr. 25 pr stk....
Man blir like inspirert 
av fjorårets tips som av årets;)

ÅPENT
i dag
mellom 16 - 19
krydderte og kanelsnurrer
håper det dukker opp noen:)




5 kommentarer:

  1. Jeg har en haug med gamle interiørblader på hytta (og her hjemme). Tror jeg tar med noen ut til Todal en gang, så kan jo du kose deg med dem før de går videre til Tingstio :-)

    Hjemmehelg, og pizzaen klar til å settes i ovnen her i The House in the Woods.

    SvarSlett
  2. Skulle GJERNE vært der..... Håper du fikk mye fint besøk som kjøpte mye av de fine tingene dine :)
    KLÆM

    SvarSlett
  3. Hi there, just wanted to tell you, I liked this blog post.
    It was helpful. Keep on posting!

    Look at my web page: hand pole saw pruner

    SvarSlett
  4. I absolutely love your website.. Very nice colors & theme.
    Did you develop this website yourself? Please reply back as
    I'm looking to create my own website and would love to know where you got this from or just what the theme is named. Appreciate it!

    my site: honda s2000 for sale dealers autos

    SvarSlett
  5. Does your website have a contact page? I'm having a tough time locating it but, I'd like to shoot you an e-mail.
    I've got some creative ideas for your blog you might be interested in hearing. Either way, great blog and I look forward to seeing it grow over time.

    my web-site ... childs table and chairs ()

    SvarSlett