søndag 21. oktober 2012

Roser og epler....


Høsten har mye å by på
både lyst og mørkt
- disse rosene med et utall knopper
fra min svigerinnes hage 
er av det lyse slaget:)
- i et gammelt grønt glass
og keramikkskål som ser ut som den er laga av greiner
så er helgas "løft" på plass...


- som kontrast;
svart kakeboks med rosedekor
stettefat i tre med norske epler...
detaljer fra kjøkkenet mitt nå på morgenkvisten:)

Har vært ei travel helg så langt
åpent i Tingstuo på fredag med mange flotte damer innom
kanelsnurrer og krydderte og trivelig prat
- takk til alle som stakk innom:)

I går var det dugnad på Gammelkommunehuset
og besøk hos ferienaboer som er hjemme 
for å gjøre hus og hage klar for vinteren.....
I dag skal jeg forberede meg 
på ny studieuke....
 Håper du har en fin søndag du også:)
KLEM



4 kommentarer:

  1. Nydelige roser, flott keramikkskål og kakeboks!
    Koselig stettefat med fristende epler. Nå fikk jeg lyst til å lage eplekake! :)
    Ha en fin søndag Synøve!
    Klem Lisa

    SvarSlett
  2. HJertelig velkommen innom "Huset i skoen" på vei til eller fra....... Vi har overnattingsplass også om du trenger det.

    SvarSlett
  3. Så fine ting du viser, og den kakeboksen ser skjønn ut:)
    Ha en fin studieuke til uka:)

    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  4. Heia. Takk for at du åpna Tingstuo bare for meg. Og som vanlig fant jeg masse fint som ble med hjem:-)

    SvarSlett