lørdag 4. februar 2012

Forsiktig start i TINGSTUO......


Før det ble skikkelig lyst
måka jeg et tråkk inn til Tingstuo -


- og fyrte opp i ovnen for første gang i 2012....


jeg har pusla litt rundt og fått ut juletingene
litt nytt har jeg faktisk også:)


Duken på kafèbordet er nyvaska
og kaffe er på gang...


Åpninga i dag er ei "bestillingsåpning"
jeg VET at det kommer 2-3 damer
ser du dette og får lyst du også 
så er det bare å ta en tur 
mellom 12 - 14...
kaffen er varm 
og den gamle vedovnen 
gjør så godt den kan:)))

Godt å få et spark bak:))



2 kommentarer:

  1. Oj. Så spennende. Kommer en tur jeg. :-)

    SvarSlett
  2. Ja,kom igjen, Synøve, trå til:) Liker du det ikke, kan du jo bare male over i en annen farge da vettu:) Tar meg en tur når jeg igjen har fridager etter påske:) Du har så mye fitn:)
    Fin helg:) Trineklem til deg

    SvarSlett