mandag 23. januar 2012

Gammelt nytt til Tingstuo.......


....var det noen som trodde 
at jeg greide å ta en 
"ut av bygdatur"
UTEN
å komme hjem med noen vakre (!) 
og noen "hvorfor tok jeg med denne tro" -ting? 


(SOLGT!)
Med sola og lengre dager kommer litt lyst 
til å få skikk på Tingstuo igjen....


- mye rart der ute
slutter ikke å å ergre meg litt 
over de som ikke sier fra 
om at noe har sprekker
når de priser ting høyt 
bør den informasjonen være en sjølsagt ting.... 
Mugga med det brune mønsteret 
er gammel og utrolig vakker 
sprekka så jeg ikke før jeg vaska den....


- rart det der med farger.....
med sol og lys kommer blikk 
for det som det spruter litt av:)

Mesteparten av dette (og mye mer...)
kommer i Tingstuo nå etter hvert....
Gleder meg litt.... - tror jeg:)

2 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg i alle fall :)
    KLæm

    SvarSlett
  2. Tusen, tusen takk for en kjempefin kommentar på rableriene mine. Kanskje jeg har skrevet det til deg før - men det er kommentarer jeg får når jeg ender opp med å vrenge sjela mi som varmer aller mest og som jeg gjemmer et spesielt sted i hjertet. Støtte og oppmuntring - fra helt ukjente mennesker. Forståelse i tillegg er gillv verdt. Det er liksom ikke bare meg. Blir ydmyk jeg.

    Du er så flink til å legge igjen kommentarer hos meg - og beklageligvis er jeg ikke like flink tilbake - men vit at jeg setter skikkelig pris på de.

    Stor klem

    SvarSlett