tirsdag 10. januar 2012

Dagens mål; julefritt hjem:)


Ser at noen bloggere nevner 
våren 
allerede
DET er for tidlig for meg!
NÅ vil jeg ha vinter
slik som det var her på søndag...
januarvår kommer det ikke noe godt ut av 
hva skal vi med mer regn og vind og holke.....


....nei takke meg til passe kald
og passe snørik 
vakker
VINTER
:)))

Ellers; jeg hekler ei lue på bestilling
og jeg strikker ei lue til meg sjøl
og jobber med et kort-prosjekt......

ALT skal dere få se etterhvert:)))

MEN FØRST ALTSÅ; 
JUL UT!!!


6 kommentarer:

  1. Tusen takk for fine ord Synøve!!! Einig med deg! No vil me ha vinter..ikkje vår enno nei:)) ..såg lovande ut her om dagen, men i dag høljar det ned att..Lukke til med utrydding av jul:) Nydelege bilder både under og over her:)) Klem

    SvarSlett
  2. Jula er helt ut her nå :) Deilig det å :)
    Ut på tur dere også ser jeg ;)
    Ha en fantastisk flott tirsdag :)
    Klæm

    SvarSlett
  3. Heisann:)
    Jula må nok stå til over helgen her i huset, da vi får besøk av min stedatter. Hun var ikke hos oss denne julen, så da får vi ta det igjen til helgen med kakebaking og litt julekos på etterskudd:) Men på mandag går hele jula ut!!!
    Ellers nyter jeg vinteren...enn så lenge, og våren er ennå laaaangt unna:)

    Ønsker deg en strålende tirsdag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Prøver meg igjen jeg...

    ja, herligheten våren er det for tidlig å begynne se etter enda ja!! må gjenom et par pyton mnd først her nå så kan man begynne å lengte ;)))

    fikk en bra start på dagen da jeg så kommentaren din inne hos meg idag, du er jaggu meg go`du Synøve ;)))

    Stoor klem til normøre og vakre deg!

    SvarSlett
  6. Håper også på en fin vinter før våren kommer! Men her ser akkurat det dårlig ut. Hadde én dag med snø, så forsvant den igjen. Jula får stå til helga her! Liker så godt lysene i vinduene og på juletreet!

    SvarSlett