onsdag 18. mai 2011

En pust i bakken - i hagen......


I dag har jeg vaska i Tingstuo, ordna litt rundt inngangen, det ene tar det andre og så går no timan:)
Dessuten har jeg bakt..... håper du leser dette Anne Gunn, vil jo vise fram min verden på en trivelig måte når dere kommer på besøk i helga vet du:))
Men; altså måtte jeg ta en pause i hagen, som egentlig er mye villniss nå.....


Mens jeg satt der og prøvde å puste med magen løfta jeg blikket og så at "min verden" har sin sjarme, sjøl om ikke alt er på stell.....


Klesvask i bakgrunnen, ei utslitt koboltblå rive tjener som oppheng -


- for ting og tang


og så den vakre gamle båten som aldri mer får pløye bølger.......
-må bli flinkere til å nyte det jeg HAR.....

1 kommentar:

  1. Å nyte det man har og øyeblikket som er akkurat nå, er nok noe vi alle skulle blitt flinkere til :))
    Ha en flott dag videre :))

    SvarSlett