onsdag 15. april 2015

Skap-prosjekt....


"de e itjnå som kjæm tå sæ sjøl"
var det noen kjente trøndere 
som sang en gang...


...jeg skal spare dere 
for hele skap-historien;)


- men har det siste året tråla finn.no
etter trivelige skap
- passe gamle
ikke for store
ikke i prisklasse antikvitet
osv....


Nå er dette klenodiet endelig i hus
henta på Smøla
altså i nabokommunen
(bare på den turen ble prisen dobla
- med bom og ferge;)
Her er prosessen med ny farge i gang
rødt og grønt er ikke helt min greie....;)


Ladys "minty breeze"
blir nå testet ut inne i skapet...
fin farge...
men litt for gul kanskje...
Noe sier meg 
at det blir kjøpt flere
prøvebokser de nærmeste dagene;)))

Uansett; 
mitt første gjennomførte (faktisk!!!) 
Finn.no-kjøp er i boks:)
Og fint skal det bli:)



3 kommentarer:

  1. Netthandel er fine greier! Jeg har aldri handlet på Finn.no, men jeg slenger innom og ser, i ny og ne. På QXL derimot har jeg kjøpt veldig mye fint, gammelt håndarbeide, mye av det (uforskammet) billig!!
    Etsy og Ebay er også spennende plasser å handle på, men der går det mest i stoff, og stash til syinga.

    Ser ut som skapet ditt blir fint! Gleder meg til å se forvandlingen! :o)

    Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Jeg setter stor pris på at noen tar seg tid til å legge igjen spor. Jeg er ikke veldig flink til det selv. :o)

    SvarSlett
  2. det blir jo så fint..men fryktelig kjedelig å male skap innvendig.. Gleder meg til å se ferdig resultat.

    SvarSlett
  3. Heia,det skal bli spennende hvordan skapet ditt blir. Og ang. finn...., en gang må være den første :).
    Ha en riktig fin søndag.

    SvarSlett