fredag 20. mars 2015

Siste sesong for Tingstuo....!


Så er avgjørelsen tatt!
Tingstuo i sin nåværende form 
skal avvikles i løpet av våren/sommeren


Har vært innom den tenkeboksen mange ganger
men uten å lande på avvikling...


Tingsuo har vært en fantastisk hobby
- gitt meg glede og inspirasjon 
i bøtter og spann:)
Alle dere som har besøkt meg og kommet igjen og igjen
har også gitt meg mot og lyst til å holde det gående
og uten dere hadde det vært 
kroken på døra for lenge siden;)


Men; Tingstuo har også tæret på kreftene
gitt meg mer utgifter enn inntekter 
og en uendelighet med arbeidstimer!
Det verste 
er likevel dette med å "drive butikk"
i ei slik lita bygd som mi
- bokstavelig talt å måtte hente inn kundene...

- dessuten har jo dette vært bare en hobby 
og ikke noe inntektsgrunnlag
derfor har jeg ikke kunnet drive med mye reklame...


Alt dette har vært mitt eget valg
og jeg har alltid funnet igjen
gleden ved å holde på med dette 
etter nedturer og pauser...


Nå er jeg altså også en av dem 
som ikke har ubegrenset med energi
og som med ujevne mellomrom får påminnelser 
om at jeg bør gjøre noen nye valg...


Dette er et slikt nytt valg
og denne våren blir derfor siste sesong
med Tingstuo i nåværende form!
Som dere kan ane av kavalkaden over her 
så er det ikke akkurat tomt i lokalene mine
og derfor er det absolutt verdt turen å komme innom:)
Fra og med onsdag i neste uke blir det åpent dann og vann
følg med her inne
eller ta kontakt så vi kan avtale tid:)


2 kommentarer:

  1. Sånn er det, Synøve.. Det er en tid for alt. Kanskje det viktigste er at du har fått prøvd ut drømmen din. Det er tøfft å drive lite.. Som du sier, mer ut enn inn og mye jobbing. Jeg håper alikevel at du kan se tilbake på Tingstuo med glede - og bloggen fortsetter vel.. Lykke til med nytt valg.. Det aller verste vi kan gjøre, er jo å gjøre ingenting..

    SvarSlett
  2. Som det er sagt i kommentaren ovenfor; det er en tid for alt. Jeg håper og tror at du har hatt mye glede av butikken, selv om den ikke er "liv laga" lenger. Det var gjennom Tingstuo og bloggen din at jeg fant deg, og det er nå jeg glad for. :) Jeg håper at det blir en bogg å titte innom fremdeles. Klem fra Jorunn

    SvarSlett