onsdag 26. november 2014

..."den som ikkje kråka kan nytta så"....


jo da 
- jeg har hatt bursdag i år også...
...og mange varma mitt hjerte med fine ord 
og trivelige presanger:)
Likevel må jeg skryte litt ekstra 
av en av mine sønner
som syr mye fint i lær og skinn
og vet å utnytte materialet til siste rest!
Her er gavekortet i lær sjølsagt...


...og snorer til gavebånd i skinn
(den ideen fikk han faktisk av meg;)


og en nydelig sydd liten eske i lær 
som kan brukes til det meste...
mer personlig gave skal man lete lenge etter:)))

Blir så glad av å se at yngre mennesker lærer seg gamle håndtverk
- nytter materialet godt og finner nye bruksområder...

  Takk ellers til dere som kommenterer 
på mine etter hvert sjeldne innlegg 
- blir glad av det også jeg:)))


1 kommentar:

  1. For en flott gave!!! Tenk at han har sydd esken og skåret ut snorene sjøl.
    Utrolig artig at noen fører slikt håndtverk videre. Tror vi har en av landets siste
    selemakere her i kommunen, så det er ikke ofte man hører om noen som driver
    med søm i skinn.
    Klem fra Marit

    SvarSlett