søndag 10. august 2014

Sommerglimt...:)


Jeg har nesten ikke vært på nett de siste tre ukene
- med unntak av å sjekke været på yr på mobilen...
Det har vært helt fint...
Men;
i morgen er det påan igjen...
tenkte derfor det kunne være lurt 
å myke opp fingrene med litt tastaturbruk 
før arbeidslivet braker løs...;)


alle tre bildene i dette innlegget 
er fra mitt nye hytteparadis...
der jeg har tilbrakt ca halvparten av ferien:)


Fantastisk vær og masse besøk
- her representert av ei rosa "blåbærmarlene"
i skogen ved hytta...

Kjenner en viss motstand 
ved tanken på jobbstart i morgen
- trolig er jeg ikke den eneste...
Vi får kaste oss ut i kvardagen
 og planlegge nye happenings som kan 
"løfte" høsten...
Sees:)

2 kommentarer:

  1. Har jobbet ei uke nå, etter ferien og har funnet ut at det faktisk er helt greit.
    Det er litt godt å komme igang igjen også. Og det fine for oss loppefrelste er jo at
    høsten er loppesesong!!! Ihvertfall her sørpå er det sånn, Så det er en god grunn til å
    glede seg til høsten for meg.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Hei!
    jeg sarter på jobb på onsdag, og arbeider med å venne meg til tanken. Foreløpig er det litt "jobbigt". Var på tur nedover Møre og så vidt innom Sogn i helga og kikka over til Todalen på veg heim.
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett