søndag 6. juli 2014

Frodig Røroshelg...


Måtte bare ha 
noen før-ferie-dager på Røros:)
og har man teft for brukt
så dukker det ikke sjelden opp 
noen godbiter i forbifarten..
Her har dama vært på bakgårdsutsalg
og er godt fornøyd;)


Denne frodige tekstilstabelen
fant jeg utenfor Solheim pensjonat...


...fjellbukett i hytteveggen...


...og detalj fra den knøttlille hyttegangen...


sommertid/blomstertid


Lunsj og kake
med Rørosvenninne 
i hagen til Solheim pensjonat 
før jeg satte meg i den varme bilen
og kjørte hjem i opp til 26 varme grader....
Sommer folkens:)
Ei arbeidsuke igjen 
- så er det ferie på årntlig:)))

2 kommentarer:

  1. Bakgårds, garasje, brukt, flytte, ja alle slags brukt utsalg er fine greier.
    Har tatt helt av i sommer sjøl og sist helg kom jeg hjem med FULL bil.
    Gubben lurte på om det hadde klikka, men det har jo selvsagt ikke det.
    Det er bare så morsomt. Det er gøy å gjøre en god handel eller ti også.
    Masse fint du fikk kjøpt på Røros. Den håndklehylla hadde en nydelig farge.
    Har en uke igjen til ferie sjøl og gleder meg som en unge. Skal bli godt.
    Brukthilsen fra Marit

    SvarSlett
  2. Du gjorde noen kupp der..
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett