fredag 27. juni 2014

Hyttetanker med overføringsverdi...


Blir noen 
hyttetanker 
innimellom andre ting her inne framover...
Ikke enkelt å vite hva man vil
hytta er grei nok innvendig
men noen endringer ønsker jeg meg...
...gult har f.eks. ikke vært 
noen stor interiørfarge i mine rom...
...men når gulfargen først er der 
må man bare gjøre det beste ut av det så lenge...


Minst fem sorter panel
 for det meste malt lyst heldig vis...
...jeg veksler mellom å ville gjøre masse
fort - nå!!!
- og å tenke at dette kan jeg leve med
det gjelder bare å se mulighetene i det som er...

Balanse 
blir nok et stikkord framover
- mellom å gjøre
og å ikke gjøre (les kvile)
hytteliv bør vel være en god blanding - eller?

Gjelder dessuten for hjemmelivet også
- så ha ei flott balansert helg uansett hvor du er:)))


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar