onsdag 23. april 2014

Mens man venter....


...kan man jo alltids 
reflektere litt...


...kjøkkentanker rett og slett


- f.eks. om at midlertidige løsninger 
av og til åpner opp for nye bruksområder 
for ting man allerede har:)


Noe ligger bare på vent (knaggrekke)
mens andre ting håper på
å få en funksjon (gammel skuff)


At nytt og gammelt kan trives sammen 
vet jo vi bloggere alt om...


...men kan det sies for ofte?


Altså;
er en stund siden 
kjøkkenet mitt var "clean"
- men ting skjer og nå er faktisk 
den forsinka kjøkkenvifta i hus 
og i ferd med å finne sin plass - hurra!!!
Målet er å være ferdig 
med prosjekt kjøkken i løpet av april...
...vel vel 
- jeg ikke nødvendigvis nå måla mine til punkt og prikke
 men jeg setter stor pris på alle tegn på 
at jeg holder retningen...;))) 


1 kommentar:

  1. He he ja det er viktig å holde retningen.
    Stø kurs er greit å ha, så får heller farten variere litt.
    Ikke noe bra å mase for mye heller, da blir man bare lei.
    Hilsen fra Marit

    SvarSlett