fredag 7. februar 2014

TINGSTUO-kribling.....


Stadig små innkjøp
med tanke på Tingstuo...
disse har jeg 6 fine av - PP...


nydelig lita mugge fra Arabia...


rifla skål 
til syltetøy eller godteri eller....


...og så dette årvisse fenomenet;
gult blir kult:)

Den rolige og snøløse vinteren 
gjør at jeg bestemmer meg for å starte så smått 
- der borte i Tingstuo mi:)
Foreløpig gjør jeg det på følgende måte;
har du eller noen du kjenner 
lyst til å komme på dagtid 
fredag, lørdag eller søndag 
i ukene framover 
så ta kontakt og vi gjør en avtale 
på tlf. 91842562

Gleder meg til å se nye og gamle kunder igjen:)


2 kommentarer:

  1. Gøy med gammelt. Har lyst til å prøve meg litt som kremmer selv egentlig.
    Har samlet opp så mange ting i årenes løp at jeg kan ta hull på noe av samlinga...
    Den rifla skåla di heter Siri og er fra Hadeland glassverk, men det veit du sikkert.
    Hvis jeg skal selge noe fra samlinga mi må jeg gjøre som deg å ha åpent litt dann og vann.
    Det høres jo både gøy og sosialt ut, problemet er at jeg bor litt avsides. Men hvis folk vil kjøpe noe så kommer de vel uansett kanskje...
    Ønsker deg ei riktig god helg.
    Masse klemmer fra Marit

    SvarSlett
  2. En tur til Tingstuo frister veldig!! Skal prøve å få til en tur, for nå er det lenge siden sist :) Og gult er kult!
    KLÆM

    SvarSlett