mandag 8. april 2013

Litt "bygodt"....:)


Dere trodde ikke jeg var på ut-av-bygda-tur
uten å finne noe godt brukt vel?
Slitt og fin gammel kakeboks
over her....


Trakt av det solide og norske slaget
- og liten brodert brikke....


Har trolig sagt det før;
det er ikke så morsomt å gå på "nye" butikker lenger
en del fine ting - skulle bare mangle
men veldig mye av trendtingene 
er jo keiserens nye klær
dårlig håndtverk 
eller masseprodusert
og overprisa....
Nei takke meg til gamle skjønnheter som disse....;)
Verdt å eie og verdt å nyte
- snart er de i 
Tingstuo:)




2 kommentarer:

  1. Heldige du som har vært i den beste byen! :) Håper jeg snart får tatt en tur selv også.. Savner å gå på kafè, selv om jeg ikke gjorde det så ofte - men kjekt er det! Jeg liker mange slags butikker, men har blitt mer kresen. Store kjedebutikker gir meg nesten en dårlig følelse, selv om det hender jeg handler der. Liker nisjebutikker jeg, men prøver å være bevisst på hva jeg kjøper og tenker gjennom om jeg trenger det. Helst bør det ha en funksjon. Liker en god miks av nytt og gammelt. Har blitt flinkere til å kjøpe ting jeg tror jeg ikke går så fort lei av. Gamle skjønnheter er likevel finest! :)

    SvarSlett
  2. Fine ting du har funnet! Nei, jeg synes heller ikke det er særlig kos å kjøpe nytt. :)

    SvarSlett