lørdag 2. mars 2013

Skilt i boks:)


Ting tar tid
som vi vet....!!!
Endelig har jeg klart å bestille et skilt 
slik jeg vil ha det
i rett størrelse
i Norge....
(ikke noe toll-tull;)


...og ikke bare det
jeg klarte til og med å forholde meg til 
kjente måleenheter da jeg bestilte!
Dette nusselige (!) skiltet 
kom i posten i fjor som noen kanskje husker
ca 10 cm langt...
fra Sverige - dvs. inkl. toll....
sånn kan det gå 
når man ikke ser forskjell 
på mm og cm....;)

Men altså;
Det nye skiltet har "gateskiltstørrelse"
og skal henges opp på veggen så folk i farta kan se det...
...når det bare slutter å storme og blåse der ute:)

5 kommentarer:

  1. Kjempefint skilt du har bestilt deg!! Det lille skiltet er lite og søtt, selv om du trodde det var mye større;) Har gjort noen slike tabber jeg også. Kjøpte en gang et håndtak som jeg skulle ha på inngangsporten vår. Da jeg åpnet pakken trodde jeg esken var tom. Håndtaket jeg kjøpte var så lite som et dukkehåndtak. Ikke alltid like lett å ha tunga beint i munnen!
    Ha en fin blåsbortdag!:))

    SvarSlett
  2. Blir nok supert med et nytt litt større skilt :) Skulle gjerne tatt en tur til Tingstuo di!!
    Kalenderen ble kjøpt i Oslo i fjorhøst, på billigbutikken Tiger. Den har så fine farger og bilder!!
    Håper du har en fin søndag! Jeg ligger på sofaen og ser 5-mil før jeg skal på kveldsvakt:)
    Klem,Randi.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med kjempefint nytt skilt! Håper enda flere stopper hos deg framover:) Det har jo utrolig mye å si med skilt!
    Ønsker deg en fin søndag! Her har vi holdt oss inne i dag, det er aaltfor surt ute til at det ble noen skitur..:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med nytt flott skilt! Håper du snart får bedre vær!
    Ha en koselig dag! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  5. Så fint skilt! Utrolig bra at du åpnet butikken din. Viktig å følge drømmene sine:) Har en ide om å gjøre mye av det samme, og er på lokal-jakt for tiden. Skrekkblandet fryd:/

    SvarSlett