tirsdag 4. desember 2012

Litt tå kvart...:)


Alle bloggere med respekt for seg sjøl 
må jo vise fram advents-staker 
eller kalendere...
- dette er mitt bidrag:)
Talla har jeg laga av blomsterstreng
hasselnøttene og konglene har jeg plukka i skogen her omkring
- og en gammel snøball fra et loppefunn med julepynt 
fikk også være med.....


Søndag var jeg på fjøsbesøk i nabokommunen
en kald men trivelig opplevelse:)
Mye var til salgs
men akkurat disse tingene var til pynt....


- denne vaskestolen holdt på å bli med meg hjem
men jeg besinna meg....
Men; fin var den:)


Så over til Tingstuo;
i morgen holder jeg åpent igjen
- må opp tidlig for å fyre!!!


Mye fint
og rart og kjekt å ha....
gløgg og havrekaker
serveres mellom 12 og 15
velkommen:)

2 kommentarer:

  1. Hei Synøve:)
    Tusen takk for oppmuntrende ord inne hos meg, varmer godt i vinterkulden skal vite:)

    Ja, adventstaken bør foreviges, og din ble veldig personlig og flott. Så flink du er som lager alt selv, alt fra tallene til selvplukkede hasselnøtter og kongler:) Jeg har den samme adventstaken som i fjor, for enkelhets skyld... men pytt pytt:)
    Den stettskålen i tinn/sølv? er bare så nydelig:)

    Ønsker deg en finfin onsdag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar på TRYLLESTØV :-) ja det ble en del besøk faktisk, veldig hyggelig. Jeg solgte kaker og kaffe og hadde rigget med kaffemaskin flere bord, så det ble nesten en liten kafe :-) og det liker jeg ! Lykke til til deg også !!

    SvarSlett