fredag 6. juli 2012

Birds of Speeach X 2.....:)


Helga blir full av musikk i nærmiljøet 
ute og inne og midt i mellom....


I morgen lørdag kl.13 spiller Birds of Speeach
i Gammelkommunehuset på Aure
i regi av Aure Kunstlag


lokalene er lagt til rette....


- og vi har mange flere stoler:)
Kafèen er åpen......


MEN FØRST;
om du ser godt etter på dette bildet
 ser du et skjær ute i fjorden til høyre
- snart vil det forsvinne for flo sjø...

I kveld ca 20.00 er det igjen fjære sjø
og da skal det spilles konsert ute på det skjæret
også dette med Birds of Speech...
et spennende prosjekt der alt kan skje....:)
du kan komme med båt
- bøyer er utlagt -
eller du kan oppleve det hele fra land
det blir bål og mingling på svaberga på Nesset....

Nytt sjansen til en helt NY konsertopplevelse:)))
Fjorden vi snakker om er altså Vinjefjorden
og bygda er Todalen i Aure:)
SEES VI?

Her er skjæret fra lufta:)

4 kommentarer:

  1. Herlighet, så artig!! Jeg er dessverre altfor langt unna til å få med meg konserten. Masse lykke til med arrangementet! :o)
    (Jeg legger en link til bloggen din på min facebookside).

    SvarSlett
  2. Herlig! Skjønner at vi går glipp av noe langt her borte i Californoa :-)

    SvarSlett
  3. Blir stordag i morra på Aure, skjønner jeg:)
    Jeg har vært på hytta siden onsdag uten gubbe og bil, og har kost meg glugg i finværet;)
    Riktignok har jeg bil ut på dagen i morgen, men jeg tror ikke det blir noe Auretur på meg i helga..jeg nyter det stille livet altfor godt:))
    Har fått malt noe på utegruppa, og det fortsetter jeg med i morgen; fra neste helg blir vi her noen uker:)
    Lykke til med arrangementet!!
    klem fra mæ i sola:)

    SvarSlett
  4. Fantastisk!! Høyrdest utruleg spennande ut:)) Fortsatt fin sommar til deg!:)) Stor klem

    SvarSlett