lørdag 5. mai 2012

Ny lærdom - gode intensjoner:)


Hjemme igjen etter veldig bra studiesamling
- full av nye tanker og erfaringer...
- helseatferd 
- livsstilsendring 
- kroppsforståelse 
- bevegelse i et læringsperspektiv 
- lavterskelaktivitet 
- mestring


veldig aktuelle tema for oss alle:)
Undervisninga foregår på Friskkgården på Stod ved Steinkjer
og vi bor slik:)


her har Birgit - med blikk for detaljer 
klart å gjøre en sliten barnehage 
om til et botilbud med sjel....


noen av kursdeltakerne 
har vel mer blikk for detaljer enn andre he he ....


disse ble med meg hjem...
fine å se på og det er jo ikke noe minus:)
men altså; disse kan gjøre ting med kroppen din som du ikke trodde var mulig:)))

Utrolig nok fant jeg et åpent bruktutsalg på tur hjem
- og der klarte jeg å bli kvitt litt penger....
så nå skal det sorteres og vaskes og danderes i Tingstuo:)))
God restitusjon for meg etter intense dager...
Følg med:)

1 kommentar:

  1. Så flott å høre at du har hatt ei fin uke Synøve.

    Her skinner sola i dag, men du verden så kaldt det er. Jeg har gjort klar vaffelrøra og venter på at hagen skal varmes opp litt mer :-)

    SvarSlett